掃呢頁CODE去手機

2019年9月15日 星期日

【一副戰鬥格】S形紅衣美女打氣!小將陳嘉熙即跑出代表作 __,嘉熙,

紅衣美女
鄭俊偉公認是下風練馬師,而見習生陳嘉熙騎功評價亦不高,但今午(15日)沙田日馬這對組合卻有驚喜演出,第三場五班1600米,陳嘉熙策鄭廐「劍聶風」叮噹馬 ...


鄭俊偉公認是下風練馬師,而見習生陳嘉熙騎功評價亦不高,但今午(15日)沙田日馬這對組合卻有驚喜演出,第三場五班1600米,陳嘉熙策鄭廐「劍聶風」叮噹馬頭下,竟在終點前鬥贏韋達、沈拿組合之「乘勝追擊」,着綠燈落飛得手,單Win及組合獨贏A2分別派33及21元。



6歲澳洲自購馬「劍聶風」上季尾加盟鄭俊偉後屢戰不勝,但評分大減下,加上今仗季內復出用陳嘉熙,在五班只負123磅有利,結果演出終有突破。



「劍聶風」沿途慢放,直路尾本已遭「乘勝追擊」追過,但陳嘉熙力策「劍聶風」最終fight back贏「乘勝追擊」短馬頭位,亦是鄭俊偉今季首Win。而陳嘉熙季內已獲3場頭馬,暫時冠絕所有華人騎師,令人意想不到。



今場有位身穿紅色緊身連身裙的S形美女,一副戰鬥格,為「劍聶風」馬主拔萃舊生團體一眾成員打氣,賽前她先在沙圈擺晒pose由友人幫她影相留念,之後落力嗌馬,最終此駒在陳嘉熙胯下險勝,伊人歡喜若狂,有得拉頭馬,在凱旋門搶去不少風頭。



第三場第二至四名順序為「乘勝追擊」、「帝豪寶駒」及「靚籐王」。



-------------------------------

參加《玄機解馬》節目,可免費畀美女堪輿學家唐碧霞睇八字、睇相指點迷津,快啲入嚟報名。

https://forms.gle/dN9hfSiFxc7T8E436

-------------------------------

馬匹賽績、騎練數據、名家貼士

【最強贏錢武器 盡在蘋果馬網】

https://hk.adai.ly/e/5nFdCiYq8Y

-----------------------------

【撐學生】

召集有心人 撐學生全年睇《蘋果》

立即按此

-----------------------------

《囚牢之疆》專頁

揭開集中營邪惡面紗

今日新疆 明日香港



紅衣美女









劍聶風

劍聶風
頭馬劍聶風(紅藍帽)

頭馬劍聶風(紅藍帽)
劍聶風

劍聶風







韋達(左二)搏輸乘勝追擊

韋達(左二)搏輸乘勝追擊

鍾意就快D Share啦!