掃呢頁CODE去手機

2019年9月3日 星期二

楊冪:有冤無路訴?楊冪私人微博疑曝光:我是賤貨 __,楊冪,

真係楊冪?大陸女星楊冪曾喺節目透露有私人微博帳號,但從來唔會發文!不過最近有網民人肉搜尋,疑似搵出楊冪嘅私人帳號!個微博有唔少貼文,仲上載過楊冪細個嘅 ...


真係楊冪?


大陸女星楊冪曾喺節目透露有私人微博帳號,但從來唔會發文!不過最近有網民人肉搜尋,疑似搵出楊冪嘅私人帳號!個微博有唔少貼文,仲上載過楊冪細個嘅相,又自誇:「老子小時候也太美了啊啊啊啊!」博主仲不時狂呻「你們要多麼苦心經營我是一個賤貨,你們心里(裏)就舒服了呢」、「不喜歡你的人眼里(裏),你呼吸都是錯」、「永遠有這樣的人……轉個頭來就能舔着臉說,親愛的好想你,你下面那部戲我也想上,你帶着我唄,你幫我轉個微博唄,這樣的人你們遇到了要珍惜,因為現世報來的很快」,言詞間似乎都關演藝圈事,唔通平時有冤無路訴?網民仲話博主行程同楊冪都係一樣!


博主仲曾上載喺車中嘅自拍,背景同楊冪嘅保母車都好似,又有一隻紋路顏色相似嘅貓咪!而呢個微博帳號曝光後,所有貼文都已經刪除!


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk 
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。





來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!