網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年9月21日 星期六

黎曉靈:撞啱張栢芝看舖 黎曉靈求售特別意義手袋 __,張栢芝,黎曉靈,

Kimmy唔知間舖係栢芝~時尚名媛黎曉靈(Kimmy)在社交網站放了跟藝人張栢芝的合照,栢芝化了淡妝、戴上黑超,打扮隨意。Kimmy接受電話訪問時透露 ...


Kimmy唔知間舖係栢芝~


時尚名媛黎曉靈(Kimmy)在社交網站放了跟藝人張栢芝的合照,栢芝化了淡妝、戴上黑超,打扮隨意。Kimmy接受電話訪問時透露星期五路過鴨巴甸街,見到有新店開張便入內看看,怎知店主正是栢芝:「間舖係賣時尚嘢,我睇緊嘅時候有個店員好熱心走過嚟同我講解,我一望原來係栢芝,我都估唔到。佢間舖頭星期五開張,不過佢好低調冇做宣傳,自己做埋店員去推銷,吸引咗附近好多畫廊嘅設計師同藝術家嚟捧場,其中一位係好出名嘅藝術總監Billy Tse,栢芝仲教佢點着衫。現場好多顧客都讚栢芝好貼地同親民,啲客要求佢簽名、合照,栢芝都冇Say No。」


身為已故潮流教母黎堅惠妹妹的Kimmy對時尚亦有獨特觸覺,她大讚栢芝對物料的運用執着,但價錢相當實惠,她也買了兩個手袋捧場:「我買咗個羊仔皮腰包,都只係一千蚊左右,真係好抵,栢芝真係有生意頭腦又有藝術天分。有一個袋本來係非賣品,我求咗栢芝好耐先肯讓畀我,個袋係電影以《喜劇之王》入面提過嗰本書《演員的自我修養》作設計,我問佢點解會諗到呢個設計,佢話因為冇周星馳,就冇今日嘅張栢芝,所以用咗呢本咁有代表性嘅書做設計,栢芝真係一個好感恩嘅人,但佢話唔想攞呢樣嘢做話題,所以個袋係非賣品,只係做出嚟當做一個紀念。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!