網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年9月21日 星期六

田蕊妮:田蕊妮開騷嗌老公仆X:係最貼切嘅形容 __,田蕊妮,

講得好有道理!藝人田蕊妮處女騷圓滿結束後受訪時,她坦言不捨得走很享受舞台,又表示原本演出超過三小時,故已刪掉兩個環節:「有一Part本來係唱卡拉OK, ...


講得好有道理!


藝人田蕊妮處女騷圓滿結束後受訪時,她坦言不捨得走很享受舞台,又表示原本演出超過三小時,故已刪掉兩個環節:「有一Part本來係唱卡拉OK,唱番當年亞視嘅主題曲,但認為大家可能唔識唱亞視啲歌,同埋個騷太長,所以就Cut咗,本身嗰Part係有吳業坤做嘉賓。」講到在台上分享與老公的相處,她表示:「有喺屋企講稿畀佢聽。(佢都知你叫佢做『仆X』?)佢知,係最貼切嘅形容詞。」


而講到在台上提起亡母感觸落淚,阿田表示最驚控制不到情緒:「但老公同我講,呢個係一個騷,我要控制好啲,唔好畀自己太情緒化、失控,要表達訊息畀觀眾,我都覺我今晚好叻㗎啦。」而問到28號42歲生日怎樣慶祝?她就謂未諗:「之前都係忙個騷,所以冇諗生日,不過嚟緊有時間我可以計劃吓。」而完成演唱會後她表示最想打邊爐食大餐。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!