網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月21日 星期一

范冰冰:被爆胃口超好!范冰冰一餐飯使41萬人仔? __,范冰冰,

咁霸氣?去年捲入逃稅風波嘅大陸女星范冰冰一舉一動都備受關注,早前佢就去咗上海出席時裝周,仲到訪被稱為上海最貴嘅餐廳用膳,一餐飯竟然食咗41萬人民幣(約 ...


咁霸氣?


去年捲入逃稅風波嘅大陸女星范冰冰一舉一動都備受關注,早前佢就去咗上海出席時裝周,仲到訪被稱為上海最貴嘅餐廳用膳,一餐飯竟然食咗41萬人民幣(約46萬港元)?


事源餐廳老闆喺微博上載合照,着上黑銀Bling Bling連身裙嘅冰冰輪住同職員影相,毫無架子!之後就有網民上載一張天價帳單,話冰冰呢餐飯價值41萬人仔!雖然張單係出自同一餐廳,不過其實係上年杜拜王子請人食飯時,私人訂製嘅菜式!不過呢間餐廳人均消費都起碼4萬人仔(約45萬港元),而今次冰冰仲要係老闆親自招待,一定唔平,但網民都笑言應該唔使冰冰埋單


老闆仲大爆對方好胃口:「如果不是面對面,還真不知道這麼瘦的范冰冰如此愛美食,而且胃口超級好,很真實也很親切,與傳說中的完全不是一回事,她是個非常善良的人!我們約了經常品嚐(嘗)美食[哈哈]」冰冰睇到個識噴煙嘅甜品時笑得非常開心,但當見到被鏡頭影住時,即時變得愕然!


此外,冰冰被影得帶母親行逛上海某高級家居店,口罩遮臉嘅仍落車「休」褲時唔小心露出腰間啲肉!而老闆更親自迎接,兩人入舖後更鎖埋門只招待佢哋!


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!