網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月21日 星期一

袁詠儀:孖靚靚組團去普陀山 張智霖可愛丸子頭搶鏡 __,張智霖,袁詠儀,靚靚,

Chok得嚟又咁Cute,贏晒啦!藝人袁詠儀(靚靚)同老公張智霖(Chilam)非常誠心,每年都會去杭州普陀山祈福,今次仲聯同蔡一智夫婦及周汶錡等人一 ...


Chok得嚟又咁Cute,贏晒藝人袁詠儀(靚靚)同老公張智霖(Chilam)非常誠心,每年都會去杭州普陀山祈福,今次仲聯同蔡一智夫婦及周汶錡等人一 ...


Chok得嚟又咁Cute,贏晒


藝人袁詠儀(靚靚)同老公張智霖(Chilam)非常誠心,每年都會去杭州普陀山祈福,今次仲聯同蔡一智夫婦及周汶錡等人一齊去!


靚靚喺微博上載多張合照,留言:「在天朗氣清🌤🎋的時候圓滿了🙏🏼今年的普陀山之旅🏞,簡簡單單、吃喝玩樂氣氛🤣😜下回程,有時候生活就是這樣簡單😃。」當中亮點就落喺Chilam頭上,事關佢戴上黑超紮咗個丸子頭,Chok得嚟又咁Cute,果然係男神先Carry得到!而網民都捕獲到兩人Sweet爆拖手嘅時刻,去到邊都拖到實真係令人羨慕!


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!