網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月21日 星期一

張馨月:張馨月無啦啦變男仔頭 林峯知道嗎? __,張馨月,林峯,

林峯有冇過目呀?藝人林峯與內地女友張馨月感情穩定,早前二人亦在港低調入紙排期結婚,有指佢哋先喺歐洲舉行浪漫盛大婚禮,之後再回港同內地擺酒,合共5個地方 ...


林峯有冇過目呀?


藝人林峯與內地女友張馨月感情穩定,早前二人亦在港低調入紙排期結婚,有指佢哋先喺歐洲舉行浪漫盛大婚禮,之後再回港同內地擺酒,合共5個地方嘅婚禮。待嫁嘅馨月心情大靚,佢仲喺網上晒出多張單人照,不過見佢短髮look上陣,擺出各個chok甫,簡直型到爆,同chok王林峯有得揮,難怪馨月都搞笑話:「短髮系列,其實我是個男仔。」唔少網民都好驚訝馨月剪到咁短,仲有人問佢係真剪定假髮添!


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!