網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月6日 星期日

方力申:遊足8粒鐘!方力申爆肌變脹爆 __,方力申,

嘩!真係差咁遠!藝人方力申嚟緊下個月就會挑戰45公里環島泳,所以呢段時間佢都不時要操練,仲會喺網上分享佢嘅練習點滴。佢喺IG甫出兩張相,指兩張相相隔8 ...


嘩!真係差咁遠!


藝人方力申嚟緊下個月就會挑戰45公里環島泳,所以呢段時間佢都不時要操練,仲會喺網上分享佢嘅練習點滴。佢喺IG甫出兩張相,指兩張相相隔8小時拍攝,由弗爆身形變到成個人又腫又脹,簡直肥咗一個碼!方力申話:「原來長時間浸海水,身體會發脹許多!舌頭更加變得僵硬,差點卷不了舌頭。游了30公里,是11月5日45公里香港環島泳前,最長的一次訓練。」一眾粉絲都話終點在望,會繼續為佢打氣呀!


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!