網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月6日 星期日

張鈞甯:夜會邱澤激親阿媽 好友爆張鈞甯感覺被利用 __,張鈞甯,

本身都有機會發展嘅……台灣女星張鈞甯早前被影得與邱澤夜會遊車河,男方火速表示「努力追求中」,但女方就潑冷水唔認愛,不過並非冇發展可能!有傳張鈞甯友人透 ...


本身都有機會發展嘅……


台灣女星張鈞甯早前被影得與邱澤夜會遊車河,男方火速表示「努力追求中」,但女方就潑冷水唔認愛,不過並非冇發展可能!


有傳張鈞甯友人透露,張媽媽因為女兒密會事件後激親唔係咁開心,仲話咗佢幾句,但其實張鈞甯並非對邱澤完全冇好感,雖然只係當對方係朋友,但唔排除有發展空間,不過被拍得夜會後男方高調公開示愛,令佢有「不舒服」、「被利用」感覺!


而張鈞甯好友都希望佢搵到好歸宿,對邱澤反應就兩極,有讚有彈,如果兩人真係拍拖嘅話,都會送上祝福!


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!