網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月6日 星期日

C1:陳山聰情傷覺醒護妻趕生B __,陳山聰,

陳山聰護妻趕生B。剛踏入43歲的陳山聰主演的劇集近日好評如潮,他正享受事業高峰期,下月又會跟女友Apple結婚,但曾幾何時,他亦處於人生低谷,坦言離婚 ...


陳山聰護妻趕生B。


剛踏入43歲的陳山聰主演的劇集近日好評如潮,他正享受事業高峰期,下月又會跟女友Apple 結婚, 但曾幾何時,他亦處於人生低谷,坦言離婚經歷促使其成長,深明絕不能再犯錯。日前他分別獲兄嫂、女友及圈中好友為他慶生,明言今後會好好珍惜他們的愛, 又想「留一樣嘢喺世上」。


陳山聰首次擔正男一的無綫熱播劇《金宵大廈》被譽為神劇,感情方面,他下月初將與拍拖5年的女友拉埋天窗,看似事事順利,其實他數年前都經歷過高山低谷。2011年與前妻Ponny離婚後,他與賭王千金何超雲拍拖,情場攀上頂峰,同時事業跌入谷底,兩人分手後,一切推倒重來, 他重返無綫從零開始, 加上結識了Apple,生活才重回正軌:「人生每個經歷都值得細味、值得成長,感恩經歷過嘅一切, 一步一步咁走,直到近年大家都覺得『陳山聰有改變』,我會好好珍惜。」


老婆生日焗「讓路」


山聰坦言離婚經歷令他成長,確信將來會更好,因為明白到不能再犯錯,也懂得好好保護得來不易的感情:「希望將來每日同太太過得開心,咁已經足夠。」並感激女友5年來在精神以至生活上的支持:「無論我收工幾夜返去,佢都冇怨我冇時間陪佢,同埋每年佢生日我都唔可以同佢慶祝, 因為佢同TVB 同一日生日,我要完騷後先可以返去同佢切蛋糕。」


朋友都知道山聰向來喜歡「搞花臣」,人生大事卻一切從簡,他說:「尊重太太意願,大家都想簡化啲,香港一次過搞掂。因為仲拍緊《大步走》,只係中間放兩日假去結婚,有個儀式、簽張紙、夜晚食餐飯,好簡單。其實開頭大家唔想搞,連餐飯都唔諗住搞,想屋企人食飯就算,我話唔好啦,成班兄弟姊妹可以玩吓、影吓相,來賓都係我哋最好朋友,係一個好簡單嘅Party 。」正如他所言,身邊有愛自己的人已足夠,所以他數日前生日未有大事慶祝,只與女友及哥嫂吃了一頓飯,手捧一個小蛋糕許願,溫馨又簡單。


恨生女嗲爹哋


講到求婚過程,山聰自爆絕非大家期待的跪地、放煙花,而是比普通更普通:「喺佢舊年生日求婚嘅,當晚食完晚飯返屋企,佢都好奇怪點解我冇禮物,跟住我就攞隻戒指出嚟。其實一直都有結婚計劃,我話差唔多時間,去簽字結婚啦,佢話OK,就係咁簡單。我一直覺得需要畀個名分佢,我又想生小朋友呢,拍完《大》劇就『開工』喇!」以往從沒計劃生BB,他承認全因兄弟們令其心態有大轉變:「年幾前開始有呢個念頭,以前唔覺得會湊到,我哋兩個又嚮往自由,但係身邊朋友郭政鴻、黎諾懿、張達倫都做咗老竇,見佢哋好開心,而太太細妹個囡囡出世,我又成日湊住佢玩,自己感覺好Ready做爸爸,會諗人生係咪要留一樣嘢喺世上,或者為咗我哋陳家又好,哈哈!不過都係等上天安排, 冇諗生幾多個, 有得揀我就鍾意女,女會嗲住爹哋嘛!」


更多新聞,請瀏覽東方日報網頁:



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!