掃呢頁CODE去手機

2019年10月31日 星期四

楊怡:傳張秀文狂放電!楊怡頻探班𥄫實謙謙? __,張秀文,楊怡,

楊怡(右圖)話信自己老公!藝人張秀文被指拍攝無綫劇《木棘證人》期間,姣電已婚的羅仲謙(謙謙),搞到謙謙老婆楊怡要頻頻探班睇實老公!對於這段傳聞,楊怡回 ...


楊怡(右圖)話信自己老公!


藝人張秀文被指拍攝無綫劇《木棘證人》期間,姣電已婚的羅仲謙(謙謙),搞到謙謙老婆楊怡要頻頻探班睇實老公!對於這段傳聞,楊怡回應只是花邊新聞一則,不會理會,並向老公投信任票:「我冇睇吖,信自己老公啦,都係花邊新聞,最緊要大家都開劇順利開心。」


至於張秀文則回應:「我近來所有心思都放晒喺鑽研演戲上面,冇通告時我都會睇電影同分析劇本,到咗拍攝現場都要培養情緒,其實都好忙。估唔到會有咁嘅傳聞,可能我太入戲,一提起角色就會好投入,而且大部分都係劇照或是對戲時嘅情況,因為係喜劇,要有一個好輕鬆嘅氣氛同節奏,所以喺拍戲嘅時候大家相處係非常融洽,無論台前幕後都係合作非常愉快,我自己都係好認真對待每一場戲,不管對手係邊個,我都會專心演繹好我嘅角色。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!