網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月29日 星期二

娛樂專題:冇形象可言 吳浩康唔願認戀咪神有苦衷 __,吳浩康,咪神,

Deep勁多緋聞,所以畀人花弗嘅感覺。歌手吳浩康出道至今花邊新聞不絕,他吸收過往的失敗經驗,如今戀上性感女神崔碧珈亦不敢高調認愛。他自嘲已沒形象可言, ...


Deep勁多緋聞,所以畀人花弗嘅感覺。


歌手吳浩康出道至今花邊新聞不絕,他吸收過往的失敗經驗,如今戀上性感女神崔碧珈亦不敢高調認愛。他自嘲已沒形象可言,從未想過洗底,但絕不容許生命中再有醜事壞名聲。


37歲的吳浩康(Deep)曾被形容為花弗成性,身邊女伴多籮籮,最近就戀上36G「咪神」崔碧珈(Anita),起初戀情曝光他仍不願表態,有別過往大方認愛的行徑,他自嘲:「過往咁多段關係,冇單係成功。我都有自我反思,過往嘅處理手法既然個結果唔得,今次仲會唔會用同一個處理手法?唔大方嘅原因,係我想保護關係。」


阿Deep坦言與Anita的關係剛開始,未必會立即與朋友、同事分享,因為有一定壓力:「關係未穩定時有好多想法同決定,同大家公開講咗就要負責任,唔係淨係分唔分享咁簡單,希望大家明白。」又表示從不擔心公開戀情會影響形象,自嘲:「我個人形象仲有咩可以影響到?係怕公開會影響關係,因為啱啱開始,更加想保護段關係。咁多人參與,你一言我一語,係好大嘅輿論壓力,如果喺關係中可以避免就盡量避免,希望真係開花結果先同大家講。」


樂壇浮生冇退路


他承認現階段事業比一切重要:「37歲對男人嚟講,一定係事業衝刺期。」在樂壇浮沉多年,他學懂堅持:「我冇諗過退路,呢個係楊生(楊受成)教我,佢話後生仔出嚟拚搏,唔好諗咁多其他嘢,一條路行到底,從一而終,好好打拚自己事業!我唔係因為做嘅質素唔好而冇人聽,而係個人行為影響到形象,導致唔能夠好順暢發展事業,咁樣諗我內心冇咁難受,我先搞掂自己內在,我知道唔改變就冇得行,所以需要改。」


壞孩子無意洗底


歌唱比賽出身的Deep公認是唱得之人,但外界對他的印象總停留在大堆負面新聞上,他說:「冇辦法,呢個係自己嘅過去,過往係點再追究冇意思,我唔會特別放大呢樣嘢,惟有放低先可以向前行,但要記得呢啲嘢唔容許再喺我生命裏面發生。最緊要知道自己目標想要乜,只要有問題發生就努力解決。」


他自言從未想過洗底:「做咗嘅嘢人哋唔會唔記得,我只希望喺新一頁裏面,大家多個歌手去聽歌。壓力會有,但自己放低咗,因為面對嗰啲低潮時,有想法令我爬番出嚟,我都要做人,做人唔係要卑躬屈膝,做錯嘢即管吸收教訓,我需要挺直腰板繼續行落去。」


自愧不如陳奕迅


當年Deep被稱為「靚仔版陳奕迅」,原來以前他很抗拒這外號,笑說:「因為你哋話我樣似,唔係話我唱歌似,我想似佢唱歌嘛!依家人哋咁講,我會有啲唔好意思,因為差太遠啦,覺得自己未可以同佢相提並論,不過我會努力。」


一夜情?空虛兼蝕底


Deep由英皇一手栽培,儘管陷於人生低谷,公司亦沒放棄過他,一直給予機會。旗下歌手眾多,但並非人人有機會出歌,他除了推出新歌《船頭尺》,更獲公司揼本拍攝MV,並特別製作一齣微電影,以影像加深聽眾對歌曲的畫面、情懷,他說:「電影用配樂帶觀眾入戲,我哋就用故事帶大家聽歌。」公司全力支持,令他明白到並非只有他一個人在努力:「機會唔係必然,尤其經歷過親人離開同事業低潮,知道呢個世界冇嘢係理所當然。」


談到另一首新歌《善男信女》講男人一直遇不到真愛,只有霧水情緣,他說:「簡單啲講就係一夜情,表面好似好精彩,其實內心好空虛。」對於一夜情的看法,他坦言:「以前梗係贊同啦,但依家覺得男仔都會蝕底,要尊重自己身體多啲。如果有人覺得接受到咪得囉,但呢個未必係我嘅選擇,依家嘅我唔會,朋友有女朋友嘅,我都唔鼓勵。」


場地:Lapse Party&Studio、@lapse.party.studio
化妝:JudyCheung
髮型:Moe@IL COLPO(On Lan Street,Central)


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!