掃呢頁CODE去手機

2019年10月11日 星期五

黃奕晨:分手羅生門!夏雨仔黃奕晨開腔回應 __,夏雨,羅生門,黃奕,

夏雨仔終於開腔承認分手。女子組合SuperGirls成員Cheronna(吳嘉熙)自爆被夏雨兒子黃奕晨(Dixon)分手,結束兩年情,有指分手導火線是 ...


夏雨仔終於開腔承認分手。


女子組合Super Girls成員Cheronna(吳嘉熙)自爆被夏雨兒子黃奕晨(Dixon)分手,結束兩年情,有指分手導火線是Cheronna搭上同Dixon共同好友電台DJ阿檸(薛晉寧),Cheronna隨即在社交網澄清分手不涉第三者,而東網都聯絡上Dixon,但他不認分手:「係為小事鬧交啫,依家都冇事」變成分手羅生門事件。


直至凌晨時分,Dixon終於接受現實發文證實已分手,並且還Cheronna清白指對方沒有一腳踏兩船,他寫道:「我同Cheronna既分開,原本係打算低調處理。所以我倆一直都不作任何回應。直到今日既報道,連累到身邊既朋友,萬分抱歉,所以需要為此事出來澄清。我倆分開,並沒有牽涉到第三者,而Cheronna亦沒有一腳踏兩船。希望大家可以明白每段感情完結都需要時間同空間處理情緒,我亦沒有其他回應了,謝謝大家關心。」


至於DJ阿檸亦有發文否認介入二人戀情,更笑言要同Cherona「割𥱊」:「唔關我事呀,果斷割𥱊!喺呢幾日,我細心諗過,反省過啦,我最深嘅體會係:『我班朋友冇一個有好帶挈⋯⋯』」




---------------
立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!