網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月17日 星期四

【王浩信得個例牌like】陳自瑤大解放 好姊妹連詩雅:我都忍唔住 __,王浩信,連詩雅,陳自瑤,

【王浩信得個例牌like】陳自瑤大解放好姊妹連詩雅:我都忍唔住18小時前身為《解決師》男主角,王浩信自己婚姻問題卻似乎未解決得到,數年來傳出婚變,同老 ...


  • 【王浩信得個例牌like】陳自瑤大解放 好姊妹連詩雅:我都忍唔住
  • 18小時前




身為《解決師》男主角,王浩信自己婚姻問題卻似乎未解決得到,數年來傳出婚變,同老婆陳自瑤亦無乜交流,外界覺得兩人似掛名夫妻。

Anyway,無論婚姻狀況屢傳唔樂觀,但陳自瑤近年發展女人自強嘅精神,成日喺網上勉勵自己同別人之餘,仲越嚟越靚。

今日更係久違了的大解放,做緊豐胸代言人嘅佢,喺入秋先post索爆三點式,係就係遲咗啲,但有料唔怕遲。日前都post過三點式相,被網民發現佢上圍豐滿咗嘅好姊妹連詩雅,即刻俾反應:「我都忍唔住!」,姚子羚亦話:「巧sok」,女人有反應,但仲係陳自瑤另一半嘅王浩信,就只係俾個like,即係例牌反應,交差。

鍾意就快D Share啦!