掃呢頁CODE去手機

2019年11月3日 星期日

亞姐2019:亞姐冠軍羅思雅最想食雞煲飲啤酒 __,亞姐,亞洲小姐,

亞姐三甲出爐!出爐亞姐三甲於賽後齊齊受訪,冠軍羅思雅直言攞獎心情開心又驚喜,更指當宣布三甲時,內心緊張得捉實吳玥彤隻手:「感覺到大家都手震。(覺得自己 ...


亞姐三甲出爐!


出爐亞姐三甲於賽後齊齊受訪,冠軍羅思雅直言攞獎心情開心又驚喜,更指當宣布三甲時,內心緊張得捉實吳玥彤隻手:「感覺到大家都手震。(覺得自己贏乜?)我盡量叫自己淡定啲,尤其係唱歌,本身喉嚨發炎食緊藥,揸咪時手震,所以用另一隻手捉實自己。(想喺娛樂圈發展?)都想,我鍾意唱歌,但結果演戲同唱歌一齊發展都得。」對於司儀曾表示張可盈本身是大熱人選,惟被她後來追上,羅思雅說:「佢好好人,又夠高,其實大家分數差唔多,可能我贏在答問環節夠淡定,最後一分鐘表演又準備充足。(會點慶祝?)好想食雞煲,同埋飲啤酒。」


而亞軍張雯則表示獲獎是預期之內,現時心情已平復不少,還大讚冠軍羅思雅表現很好,反而自己有點緊張:「其大家都有不同優勝之處,輸畀佢,我冇問題。(係咪心服口服?)係呀!」至於曾三戰港姐均落空的范莎莎,如今卻成為季軍兼雙料亞姐,問到有否覺得應該早幾年參選亞姐?她笑說:「又唔可以咁講,上屆師姐啟發到我。(覺得隔籬台唔識欣賞你?)可能我唔係佢適當人選,咁之後發展都未必一定係嗰邊好啲。(圓完咗夢?)未,剛開始,夢想成為香港宣傳大使,依家只係一小步。(吐氣揚眉?)依家有呢個成績,之前都有少少預算入5強,冇諗過三甲,最上鏡有啲驚訝,拎到係個bonus。(你啲台風都好勁?)以前喺英國學過Drama,對演藝都有少少興趣,可以表現唔同個性,頭先發揮到出來,有少少野性。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!