掃呢頁CODE去手機

2019年11月8日 星期五

《閨蜜睡房》:【閨蜜睡房】Ben Sir原來冇心扮周星馳? __,周星馳,

今集請來BenSir做嘉賓。人稱BenSir的歐陽偉豪在粵語文化以輕鬆搞笑手法闖出演藝新天地,早前他接受東網巨星炮製的節目「海馬牌床褥特約」《閨蜜睡房 ...




今集請來Ben Sir做嘉賓。


人稱Ben Sir的歐陽偉豪在粵語文化以輕鬆搞笑手法闖出演藝新天地,早前他接受東網巨星炮製的節目「海馬牌床褥特約」《閨蜜睡房之Brother來了》訪問,每逢星期五、六、日更新一集,Ben Sir跟主持人李文珊(Sherman)分享其教學心得,他不單轉數快,更獲封為「新一代扮嘢王」,他自詡:「即使我唔係有心扮周星馳,啲觀眾都話我似周星馳。」甚至連卡通人物他都要扮,曾經令他好失落,想知道點解?一定要留意《閨蜜睡房》喇!


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!