掃呢頁CODE去手機

2019年11月1日 星期五

陳山聰:陳山聰聽日做老襯 上頭行可愛風咩玩法? __,陳山聰,

恭喜晒!聽日係陳山聰同女友圈外女友何麗萍(Apple)大喜日子,新郎哥山聰一定緊張到暈。不過傳統儀式一定要做到足,唔只新娘,新郎哥都要上頭嘅,佢就着住 ...


恭喜晒!


聽日係陳山聰同女友圈外女友何麗萍(Apple)大喜日子,新郎哥山聰一定緊張到暈。不過傳統儀式一定要做到足,唔只新娘,新郎哥都要上頭嘅,佢就着住件大紅睡衣,擺出可愛甫士,非常搞笑,山聰仲喺社交網留言話感恩添。而聽日一對新人並冇接新娘儀式,晚上只會同親友簡單食飯,一切從簡!


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!