掃呢頁CODE去手機

2019年11月1日 星期五

林心如:紫薇重聚皇阿瑪 林心如被寸嫁入豪門失聯 __,林心如,

回憶返晒嚟!台灣女星林心如20年前喺《還珠格格》中飾演「紫薇」一角爆紅,近日佢參加內地綜藝節目,呢集就去咗陳意涵屋企作客,喺廚房努力緊嘅時候,喺《還珠 ...


回憶返晒嚟!


台灣女星林心如20年前喺《還珠格格》中飾演「紫薇」一角爆紅,近日佢參加內地綜藝節目,呢集就去咗陳意涵屋企作客,喺廚房努力緊嘅時候,喺《還珠格格》中飾演「乾隆」嘅張鐵林突然現身,林心如開心到大叫「皇阿瑪」,即時飛奔同張鐵林抱抱。


張鐵林見番林如心第一句唔係問候,而係笑佢婚後即刻玩失蹤:「心如,我好久沒看到妳了,自從妳嫁入豪門,我就更沒有妳的消息了。」搞到林心如唔知好嬲定好笑。而同行嘅仲有張國立,佢喺《康熙微服私訪記》扮演「康熙」,亦即係「乾隆」個老竇,佢搞笑話要林心如叫佢做爺爺!唔少觀眾都話見到「紫薇」同「皇阿瑪」加埋「康熙」重聚,啲回憶真係返晒嚟!


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!