掃呢頁CODE去手機

2019年11月1日 星期五

陳山聰:否認老婆有喜!陳山聰婚後造人隨緣 __,陳山聰,

恭喜晒!藝人陳山聰與太太Apple今日舉行婚禮,一對新人於下午5時許會見傳媒,穿上白色低胸婚紗的Apple手拿花球,山聰則細心為她整理婚紗,二人更應要 ...


恭喜晒!


藝人陳山聰與太太Apple今日舉行婚禮,一對新人於下午5時許會見傳媒,穿上白色低胸婚紗的Apple手拿花球,山聰則細心為她整理婚紗,二人更應要求咀足1分鐘,期間Apple表現緊張,及後就留下山聰單拖受訪。


山聰透露晚宴會筵開17席,由於太太從未見過如此大批傳媒,故表現有點緊張,更說:「佢一早要化妝,好攰,影完相畀佢休息吓,等佢今晚有好狀態見嘉賓。(日頭有咩儀式?)都係簽字同斟茶畀家人。(有冇感動位?)讀誓詞時好感動,諗住拍咁多年劇都講過呢啲嘢,以為會好冷靜,點知一講自己個名有啲忍唔住,有少少飲泣,但都要忍住,收番少少,反而太太畀我預期中冷靜。」


山聰不諱言與Apple一起6年,從今以後進入另一階段,承諾會待她好,二人亦將開開心心過簡單生活,問到婚後會否立刻造人?山聰說:「如果上天畀我的話會隨緣。(想唔想三喜臨門?拎埋視帝?)平常心,其實《金宵大廈》反應好,希望套劇可以攞『最佳劇集』,咁都可以叫三喜。(Apple係咪有喜?)冇,我仲拍緊《大步走》,之前黃昏仲拍緊嘢,未有時間造人,朋友問我會唔會瞓唔着,我不知幾好瞓,今朝起身仲去跑步,之後先化妝。」


送兩卡巨鑽戒求婚


對於背心上陣進行斟茶儀式,山聰解釋全因天氣酷熱,原定準備另一套服飾,但擔心會濕透才出此下策,而度蜜月方面,他表示:「要延後到出年,因為拍完《大》劇要去登台,因為太太唔鍾意凍,所以諗住搵啲暖嘅地方。」提到太太最感動一刻,山聰透露應該是外母為她穿裙掛時刻:「意思係佢將個女交畀我,Apple都有同媽媽講終於嫁得出,會好好記住呢個時刻。(太太戒指好閃?)係兩卡重嘅求婚戒指,其實佢冇咩要求,但我覺得佢喺背後支持我咁耐,有能力都想佢得到快樂,相信係女仔都想擁有,所以想等佢開心吓!」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!