掃呢頁CODE去手機

2019年11月30日 星期六

傅嘉莉:大頭蝦累事!傅嘉莉第一次五分鐘告吹 __,傅嘉莉,

傅嘉莉認真慘慘豬!唔少人去旅行前都會喺機場影番張打卡相,藝人傅嘉莉都唔例外,不過佢就一啲未出發先興奮嘅感覺都冇,成個樣苦瓜乾咁,到底發生咩事呢?原來佢 ...




傅嘉莉認真慘慘豬!


唔少人去旅行前都會喺機場影番張打卡相,藝人傅嘉莉都唔例外,不過佢就一啲未出發先興奮嘅感覺都冇,成個樣苦瓜乾咁,到底發生咩事呢?原來佢呢日原本係出發去檳城拍攝《3日2夜》,但Check-in先至知佢嘅Passport有效期唔夠半年,飛唔到......認真慘慘豬!佢大呻:「打破晒整個旅程計劃😭尋日仲安排一天美容行程,整指甲,染頭髮,做facial,做運動...去預備我的第一次《3日2夜》,第一次去檳城...惟有等侍下一次,依家即刻上網更新護照先!」佢仲自嘲係大頭蝦,又搞笑話:「我嘅旅程五分鐘結束了,今日去機場送機的。」經一事長一智,以後出發前要提早Check清楚喇!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!