掃呢頁CODE去手機

2019年11月29日 星期五

何依婷:何依婷低胸晚裝做司儀:怯就輸一世 __,何依婷,

何依婷擔任台慶司儀。2017年香港小姐亞軍何依婷在今年無綫台慶,被委以重任有份擔任台慶司儀,跟汪明荃、鄭裕玲等前輩學習。首次做台慶司儀緊張難免,何依停 ...




何依婷擔任台慶司儀。


2017年香港小姐亞軍何依婷在今年無綫台慶,被委以重任有份擔任台慶司儀,跟汪明荃、鄭裕玲等前輩學習。首次做台慶司儀緊張難免,何依停開騷前也為自己作心理輔導,她說:「一定有少少緊張,同自己講好似張家輝話齋,怯就輸一世,盡量放鬆心情,緊張觀眾會感受到就唔好睇。上台前深呼吸一下,等自己冇咁緊張,話畀自己知自然啲、輕鬆啲就OK。」


何依婷當晚做司儀的表現稱職,尤其以低胸性感晚裝示人,被網民大讚事業心重,她說:「件衫一個月前已經去試衫揀好,揀好衫就要忙做其他準備,好似練習講嘢咬字,同埋睇番近年台慶學臨場執生、搞氣氛,今次係好好體驗,希望有機會再做司儀,好享受做司儀。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!