掃呢頁CODE去手機

2019年11月29日 星期五

政Whats噏:政Whats噏:葉劉搭𨋢遇黃之鋒 爆出火花 __,葉劉淑儀,黃之鋒,

黃之鋒形容葉劉淑儀一見到佢就黑晒面!(設計圖片)香港眾志秘書長黃之鋒過去頻頻唱衰香港,曾經現身美國國會出席《香港人權與民主法案》聽證會,法案喺美國時間 ...




黃之鋒形容葉劉淑儀一見到佢就黑晒面!(設計圖片)


香港眾志秘書長黃之鋒過去頻頻唱衰香港,曾經現身美國國會出席《香港人權與民主法案》聽證會,法案喺美國時間周三(27日)生效,唔少建制派都強烈反對。唔知算唔算冤家路窄,黃之鋒自爆與盛傳喺制裁名單上嘅立法會議員葉劉淑儀同𨋢,仲形容得好有火花,不過葉劉點解咁大反應,似乎係不屑黃所做為私怨囉!


黃之鋒喺Facebook上話,尋日(28日)趕去參加集會時,喺𨋢入面撞到葉劉,佢話本身喺立法會見到建制派,最多會互相點頭,再各自睇電話,但葉劉嘅反應就唔同喇。


佢形容,葉劉一見到佢就黑晒面,仲問佢「係咪好想香港被制裁」,又試探佢口風問下個會制裁香港嘅國家係邊個,係咪加拿大喎,而佢當時面帶笑容,話「睇吓點」、「好難講」就算喎,事關諗起葉劉所創嘅新民黨喺區議會議席歸零,再加埋法案生效,對佢嚟講好似地方賽同世界盃都輸晒,仲話即使制裁香港只係十五十六,已經令人好寄望葉劉作為行會成員受制裁喎。


今日(29日)見到葉劉,佢就似乎唔怕被制裁,認為通過嘅法案版本字眼相對溫和,只有兩個情況會被制裁,而且香港無出現呢種情況,佢問過外國律師指制裁嘅門檻相當高,所以睇唔到有人會受到制裁,仲叫人唔好成日諗住制裁名單係乜,直言呢樣只係純粹八卦。


葉劉又話反而要擔心法案會影響經濟金融同科技發展,好似有條文列明,擔心香港向內地輸出美國高科技,另外金融上制裁亦會打擊香港國際金融中心地位,直言上述問題緊要得多。


黃之鋒形容到葉劉見到佢咁嬲,咁葉劉其實係咪好不滿佢嘅做法呢?葉劉就認為黃之鋒等人嘅行為係傷害香港,而且出於私怨、假公濟私,好似佢提倡要制裁選舉主任都係為私怨而做。睇落係覺得黃之鋒因被DQ(褫奪參選資格)而報仇喇。


葉劉仲講到,現時黃之鋒等人企圖去日本、意大利等其他國家推動,認為會嚴重打擊香港形象,為私怨去做係非常要不得囉。葉劉講起黃之鋒就咁嬲,唔難想像當面見到佢時會有幾激動喇!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!