掃呢頁CODE去手機

2019年11月6日 星期三

【何君堯遇襲】專家分析 自衛術教練:施襲者點到即止 __,何君堯,

何君堯遇襲後制服施襲者,自衛術教練阿Ken指有危險性。
實況防衛教練阿KEN指出,一般而言,市民若遇到襲擊,第一時間可舉起雙手向前推,位置放在胸口與頸之間,與此同時向後退,繼續退後走到安全地方。阿Ken說: ...






實況防衛教練阿KEN指出,一般而言,市民若遇到襲擊,第一時間可舉起雙手向前推,位置放在胸口與頸之間,與此同時向後退,繼續退後走到安全地方。阿Ken說:「用手擋一擋可能會受傷,但係手傷,好過身體其他器官傷。」



阿Ken認為何君堯的反應「偏快」,他分析:「由遇襲到制服對方,何議員嘅動作係好連貫,但其實正常嘅話,應該會有少少愕然,窒一窒。但佢好輕微(冇乜窒),唔係咁make sense,有少少似有備而嚟。」



至於施襲者的行為亦有點不正常,「佢用刀,即係話對何有一定的恨意,但整套(施襲)動作卻係點到即止」,是single attack(單一襲擊)沒有再刺第二次的意圖,「這係少見嘅襲擊行為,有啲奇怪」。阿Ken又指,周圍的人反應亦比較快,包括拍攝者和兩位助選團也甚為冷靜。




鍾意就快D Share啦!