掃呢頁CODE去手機

2019年11月15日 星期五

許志安黃心穎偷食:忍着淚說Goodbye?黃心穎向觀眾道別 __,安仔,許志安,黃心穎,

黃心穎又蒲頭!藝人黃心穎因偷食人夫許志安導致形象插水,一度「潛水」七個月,不過隨住其主演劇集《牛下女高音》播放至尾聲,佢就陸續喺社交網「浮面」,繼昨日 ...




黃心穎又蒲頭!


藝人黃心穎因偷食人夫許志安導致形象插水,一度「潛水」七個月,不過隨住其主演劇集《牛下女高音》播放至尾聲,佢就陸續喺社交網「浮面」,繼昨日上載劇集截圖表示「捨不得」,今晚劇集播出大結局,黃心穎於劇集播畢後即發文,上載兩張劇照,分別係與柏擋張振朗嘅合照,以及蔣志光、吳岱融、歐瑞偉、曾偉權、鄭敬基等一班演員嘅合照。佢又留言以劇中角色身份向觀眾道別,指:「Thank you 阿Nam。Thank you 《牛下女高音》的團隊。再見啦白雪兒。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!