掃呢頁CODE去手機

2019年12月12日 星期四

【頭條獨家】離大台賣生果搵到食 喬寶寶入行13年勁賺千萬 __,TVB,喬寶寶,大台,

喬寶寶餵34F嘅蕊蕊食大大粒提子時,個樣好鬼馬。
【頭條獨家】離大台賣生果搵到食喬寶寶入行13年勁賺千萬喬寶寶餵34F嘅蕊蕊食大大粒提子時,個樣好鬼馬。因為undershow,本身跟TVB還有一年生約 ...




離大台賣生果搵到食喬寶寶入行13年勁賺千萬喬寶寶餵34F嘅蕊蕊食大大粒提子時,個樣好鬼馬。因為undershow,本身跟TVB還有一年生約 ...




【頭條獨家】離大台賣生果搵到食 喬寶寶入行13年勁賺千萬

喬寶寶餵34F嘅蕊蕊食大大粒提子時,個樣好鬼馬。

因為under show,本身跟TVB還有一年生約的喬寶寶決定唔再留低,提早於10月離巢,與TVB結束13年多的賓主關係。雖然唔捨得,但成年冇工開都唔係辦法,趁明年4月返蘇格蘭慰妻前,喬寶寶盡力喪賺在港的最後一桶金。日前勤力寶寶拉埋陳蕊蕊去將軍澳厚德街市做sales,力推最新引入的韓國提子,寶寶仲餵蕊蕊食,大讚提子大大粒,又甜又爽似足蕊蕊咁正喎,兩人你一句我一句,話咁快速銷咗幾箱。採訪:方騫平 場地:JC fruit

喬寶寶拉埋似韓妹嘅蕊蕊及韓國農業部部長到街市推廣,笑言食完提子會好似蕊蕊咁靚。
喬寶寶拉埋似韓妹嘅蕊蕊及韓國農業部部長到街市推廣,笑言食完提子會好似蕊蕊咁靚。
2005年,喬寶寶參加《殘酷一叮》入行。

2005年,喬寶寶參加《殘酷一叮》入行。

原來由引入新品種提子到策劃推廣,喬寶寶都有份構思。他坦言少咗大台遮蔭,乜都要「跑數」:「市道真係麻麻,工作量唔多,好彩水果生意幾穩定,都佔咗我一半以上收入,𠵱家唯有行多幾步,諗啲新嘢可以刺激吓經濟,同埋刺激一吓自己個荷包。呢款提子應該係全港獨家,靚水果大家都會食,都有商機嘅,所以就算之後長居蘇格蘭,生果生意都無意撤資,而且大老闆好好,仲答應分多一成花紅畀我。」

蘇格蘭生活無問題

喬寶寶入行前於懲教署任職至二級懲教助理,2005年參加《殘酷一叮》,06年正式入行,他坦言這13年來勁賺1000萬,都算係大豐收:「不過8成收入歸老婆,自己只得兩成,佢儲蓄畀小朋友,亦會畀娘家,我一向唔問由佢發揮啦,反正係多餘錢,咪畀佢囉,有時我有需要用錢問佢拎,佢都唔會問長問短,大家講個信字。不過,我唔打算50歲退休,各大平台第日有嘢做都會返嚟,過到去蘇格蘭好想同喬嫂嫂周圍玩,兼且好想湊孫。最安慰係大仔印度豹Inderpal好勤力,已持有兩個物業,我喺蘇格蘭有經營餐館,三餐飽飯OK嘅,都唔愁下半生。」

喬寶寶好快返蘇格蘭陪喬嫂嫂。

喬寶寶好快返蘇格蘭陪喬嫂嫂。
大仔印度豹Inderpal與醫師太太Manjit結婚,喬寶寶兩公婆安樂晒。

大仔印度豹Inderpal與醫師太太Manjit結婚,喬寶寶兩公婆安樂晒。



鍾意就快D Share啦!