掃呢頁CODE去手機

2019年12月12日 星期四

霍啟剛:學懂珍惜!霍啟剛要仔女洗車賺零用錢 __,霍啟剛,

霍啟剛教仔女有自己一套。「跳水皇后」老婆郭晶晶為霍啟剛誕下一仔一女,作為名人後代的啟剛就有自己一套教小朋友理論,佢喺微博上載咗一張一對仔女洗車相,啟剛 ...




霍啟剛教仔女有自己一套。


「跳水皇后」老婆郭晶晶為霍啟剛誕下一仔一女,作為名人後代的啟剛就有自己一套教小朋友理論,佢喺微博上載咗一張一對仔女洗車相,啟剛透露咗背後原因,原來呢個係一個家庭活動,係想仔女透過自己努力賺錢,唔係咩都可以垂手可得,啟剛留言話:「科技確實給我們帶來了便利,電子錢包改變了生活,現在隨便手機上掃一掃,八達通『嘟一嘟』就可以買東西了。孩子長大習慣了電子交易後,真的懂得每一次『掃完』或『嘟完』背後每一塊錢的意義嗎,買東西的代價嗎?最近我們有一個家庭的周末活動,幫爸爸洗車!妹妹小,獎勵好吃的,哥哥就賺點小零用錢,讓他知道買東西背後的代價和付出,不能說見到喜歡就要。不知道這樣做法對不對,也許對他們來講只是玩水的好機會,但是只是希望他們成長能學會珍惜!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!