掃呢頁CODE去手機

2019年12月16日 星期一

陳偉琪:細龍太收99支玫瑰 方紹聰開行Turbo力追? __,方紹聰,細龍太,陳偉琪,

「細龍太」陳偉琪最近同方紹聰打得火熱,唔通係佢送?擁有34E豐滿上圍嘅「細龍太」陳偉琪(Vicky),被東網拍到與無綫藝人方紹聰(奶仔)放狗斷正,男方 ...




「細龍太」陳偉琪最近同方紹聰打得火熱,唔通係佢送?


擁有34E豐滿上圍嘅「細龍太」陳偉琪(Vicky),被東網拍到與無綫藝人方紹聰(奶仔)放狗斷正,男方更大方承認鍾意Vicky呢種類型嘅女仔,二人關係發展迅速!


今日Vicky喺社交網自爆收到99支紅玫瑰,見到中間特別插上粉紅色玫瑰,可見送花者相當有心思,難怪Vicky冧爆留言:「今日開廠的時候有花收。但我現在都唔知誰是送花之人。#唔係道具 #究竟是誰」唔通奶仔見報道出街後攞正牌發攻?

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!