掃呢頁CODE去手機

2019年12月25日 星期三

朱智賢:單立文爆料!謝東閔朱智賢「拍拖」過聖誕 __,單立文,朱智賢,謝東閔,

唔通…朱智賢同謝東閔已經係圈中人公開嘅秘密?藝人朱智賢同謝東閔呢Pair緋聞情侶傳足兩年,次次都唔否認又唔承認,故弄玄虛搞到大家都估估吓又唔敢出聲,不 ...




唔通…朱智賢同謝東閔已經係圈中人公開嘅秘密?


藝人朱智賢同謝東閔呢Pair緋聞情侶傳足兩年,次次都唔否認又唔承認,故弄玄虛搞到大家都估估吓又唔敢出聲,不過呢個公開嘅秘密就似乎好多圈中人都默認,皆因今年平安夜佢哋齊齊以純白情侶裝上陣見Friend,以行動去證明親密身份,Wow,真係夠晒節日氣氛!


咁到底係邊個手足幫手曝光「戀情」?咪就係多得單立文囉!今朝一早佢就為大家帶嚟喜訊,喺社交網晒出大堆頭賀平安夜嘅合照,當中不乏多位圈中情侶現身,就好似單立文自己同老婆胡蓓蔚、胡杏兒同老公李乘德、袁偉豪同女友張寶兒,就連胡定欣都有黃智雯陪住,而合照中就見到着住似足情侶裝嘅謝東閔和朱智賢坐埋一齊,呢個咁嘅陣營,真係一睇就令人充滿聯想,究竟……謝東閔同朱智賢幾時先會公開呢?

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!