掃呢頁CODE去手機

2019年12月25日 星期三

【安心平安夜】大晒溫馨愛犬相 黃心穎聖誕出post望變童真小孩 __,黃心穎,

黃心穎同舊愛馬國明真係心靈相通,平安夜不約而同大晒溫馨相片。
【安心平安夜】大晒溫馨愛犬相黃心穎聖誕出post望變童真小孩黃心穎同舊愛馬國明真係心靈相通,平安夜不約而同大晒溫馨相片。「安心事件」後形象大插水的黃心 ...




【安心平安夜】大晒溫馨愛犬相 黃心穎聖誕出post望變童真小孩

黃心穎同舊愛馬國明真係心靈相通,平安夜不約而同大晒溫馨相片。

「安心事件」後形象大插水的黃心穎高調返港一家團聚,今年仲過咗一個好安心嘅聖誕節添。原來一直宅在鯉魚門屋企的心穎,因為不便外出,她父母和家姐心美在冬至不惜做人肉速遞到她屋企做節。今個平安夜和聖誕,心穎依然留守屋企,家姐心美在社交網泄密到她屋企一家歡度佳節。

昨晚係平安夜,心穎過咗一個好安心及平安嘅平安夜,她在社交網上載坐在聖誕樹前和公仔合照,並以英文留言祝大家聖誕快樂及晚安,同時又表示:「We all become a child again at Christmas time.(大家喺聖誕節都會再次變成『孩子』)」唔通喻意係小孩子時常會出錯,叫大家畀次機會她重新做人?至於黃心美同時在社交網晒和媽媽一齊錫錫爸爸的三人合照,背景是心穎家,似是心穎舉機拍攝,心穎也在限時動態晒家姐愛犬的橙冷造型,笑言狗狗為何在聖誕扮南瓜。

另外,心穎舊愛馬國明在佳節則繼續約朋友歡聚,連走兩場,先約劇集拍檔胡鴻鈞晒紅當當合照派「心心」,再與劇中「弟妹」唐詩詠、黃嘉樂和林子善夫婦等過節。


鍾意就快D Share啦!