掃呢頁CODE去手機

2019年12月25日 星期三

「劍雄」唔認輸!吹雞原班開續集 __,

「劍雄」唔認輸!吹雞原班開續集

「劍雄」唔認輸!吹雞原班開續集黃浩然於《多》劇中飾演尚劍雄,為事業放棄大好家庭,傷盡「老婆」楊千嬅,不少觀眾對其角色恨之入骨。對於終極結局,千嬅放棄他 ...




黃浩然於《多》劇中飾演尚劍雄,為事業放棄大好家庭,傷盡「老婆」楊千嬅,不少觀眾對其角色恨之入骨。對於終極結局,千嬅放棄他,寧願與柏豪有新開始,浩然表示:「我唔劇透喇!我可以講嘅就係,尚劍雄嘅性格唔認輸,我認為最後嘅結局算係畀佢一個教訓,呢個Ending我都幾喜歡。」

至於劇集大結局進入倒數,浩然直言感覺劇集太快播完,希望能跟劇組再合作:「每晚都有同台前幕後討論劇情,的確有啲唔捨得套劇咁快播完,希望原班人馬可以開續集」對於「尚劍雄」這個角色,他說:「套劇帶畀大家對尚劍雄、同埋我都有好深刻嘅印象,多謝觀眾支持。」






鍾意就快D Share啦!