掃呢頁CODE去手機

2019年12月24日 星期二

徐子珊:移居歐洲追夢 徐子珊賣車賣樓退出娛樂圈 __,徐子珊,

子珊接受東網訪問,宣布退出娛樂圈!近年熱衷心理學的徐子珊,半年前獲碩士名銜,為繼續追夢,甘願放棄經營多年的演藝事業,宣布退出娛樂圈!港姐出身的她,15 ...




子珊接受東網訪問,宣布退出娛樂圈!


近年熱衷心理學的徐子珊,半年前獲碩士名銜,為繼續追夢,甘願放棄經營多年的演藝事業,宣布退出娛樂圈!港姐出身的她,15年來於歌影視三棲發展,成績不俗。近年她卻重返校園,修讀心理學碩士及珠寶設計課程,經過兩年半供讀,半年前她已順利畢業,再加上與王祖藍公司的合約屆滿,促使她認真規劃將來,最後選擇退下火線,正式向水銀燈說再見,做回一個普通人。


子珊接受東網訪問,娓娓道出這個決定的由來:「有掙扎過,但又真係好鍾意讀書,之前又返學又拍劇好辛苦,好彩成功畢業。我希望繼續呢方面發展,冇諗學到邊個階段,但會係心理學研究,可以繼續讀博士、教育同臨床方面,想去外國進修,學讀到同讀唔到嘅嘢、生活上嘅智慧,所以會去第二度生活,將基地搬去外國,畀多啲時間同空間做自己想做嘅嘢。」


「生粒暗瘡都覺得錯」


談到演藝生涯,子珊坦言未能完全做回自己:「以往係為一個形象開工,每日花兩個鐘扮靚,好注重外表,生粒暗瘡都覺得自己錯,好有壓力!(離開無綫更認識自己?)未夠,過去3年簽咗經理人公司,但覺得係人哋照顧我,好溫室,令我唔識應付好多嘢,幾時進退都唔識。(幾時醒悟?)當然碰過好多釘,人生亦唔會冇,工作之外,我人際關係有障礙,性格亦有缺陷,要包容自己,只係過去15年醒唔到。」


碩士畢業加上藝人合約完結,子珊可謂一身輕。問到撇除藝人身份會否自由度大增?她坦言:「離開香港會更好,香港環境好難,外國得到力量係唔需要從眾,好緊要,可以獨立思考做決定。依家希望向博士方向進發,研究都冇問題。(賣晒香港資產?)係呀,最唔捨得架車,層樓有啱價錢就放。」


資金充足 生活無憂


問到是否已儲落一大筆錢應付往後開支?她表示向來慳儉,故手上資金絕對維持到日後的生活水平,並笑言食薯仔比食米芝蓮更開心。至於會在歐洲哪個城市定居?她說:「呢半年我飛好多次,四圍睇邊度適合自己,其實荷蘭同德國都有心理學,非常唔錯。(唔再返香港?)希望係咁,舒服啲!呢份勇氣係送畀自己40歲嘅禮物,所以想盡快走。(會唔會返轉頭?)就算係都係幕後,唔會幕前。」


恨戀老外:等愛情搵我


雖然子珊表示經過深思熟慮才決定退出娛樂圈,但此舉不難令外間猜測她秘密結婚,她對此哈哈大笑說:「秘密呢樣嘢,依家仲有嘅咩?」單身多年的她不諱言嚮往愛情,但不會強求,認為一切上天自有安排,難怪她滿有信心說:「我覺呢個人應該喺外國等緊我,已經出咗世添,我唔會去搵愛情,等愛情去搵我。依家追求內心嘅平靜,呢樣嘢唔容易。有個教授曾經講過『當愈學得多,到頭來發現自己原來好唔識嘢』,呢番說話對我好深感受。(即係你偏向喺外國組織家庭?)似係囉!但冇人睇到將來。(憧憬結婚?)有憧憬開心嘅將來。」


場地:Madame Fu Grand Cafe Chinois

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!