掃呢頁CODE去手機

2019年12月24日 星期二

憧憬結婚:等愛情搵我 __,

徐子珊預感在外國覓得真愛。
憧憬結婚:等愛情搵我雖然子珊表示經過深思熟慮才決定退出娛樂圈,但此舉不難令外間猜測她秘密結婚,她對此哈哈大笑說:「秘密呢樣嘢,依家仲有(o架)咩?」單 ...




憧憬結婚:等愛情搵我

雖然子珊表示經過深思熟慮才決定退出娛樂圈,但此舉不難令外間猜測她秘密結婚,她對此哈哈大笑說:「秘密呢樣嘢,依家仲有(o架)咩?」單身多年的她不諱言嚮往愛情,但不會強求,認為一切自有上天安排,難怪她滿有信心說:「我覺得呢個人應該喺外國等緊我,我唔會去搵愛情,等愛情去搵我。依家追求內心嘅平靜,呢樣嘢唔容易。有個教授曾經講過『當愈學得多,到頭來發現自己原來好唔識嘢』,呢番說話對我好深感受。(即係你偏向喺外國組織家庭?)似係囉!但冇人睇到將來。(憧憬結婚?)有憧憬開心嘅將來。」


鍾意就快D Share啦!