掃呢頁CODE去手機

2019年12月6日 星期五

關菊英:取骨髓檢驗後…李司棋爆關菊英超短髮 __,李司棋,關菊英,

《溏心風暴》聚會,李司棋Po咗關菊英剪咗個超短髮型照到社交網。藝人關菊英(大公仔)今年3月被爆入院取骨髓檢驗,兼經常出入養和醫院,加上辭演舞台劇《秘密 ...




《溏心風暴》聚會,李司棋Po咗關菊英剪咗個超短髮型照到社交網。


藝人關菊英(大公仔)今年3月被爆入院取骨髓檢驗,兼經常出入養和醫院,加上辭演舞台劇《秘密》,因而傳出健康狀況欠佳的消息。久未公開露面嘅佢,呢日終於「蒲頭」,與曾合作《溏心風暴》嘅李司棋、羅蘭、周驄、胡楓、張國強等好友聚舊。


李司棋於社交網上載合照,配文:「認識了幾十年的老朋友,相聚太開心了」,相中見換上一頭超短髮嘅大公仔精神奕奕、笑容滿臉,又大派心心,甫士不絕,心情靚爆!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!