掃呢頁CODE去手機

2019年12月6日 星期五

章子怡:第二胎叫二寶!章子怡漏咗繼女小蘋果? __,章子怡,蘋果,

網友提醒章子怡計埋小蘋果,叫三寶先至啱!內地藝人章子怡為老公汪峰懷有第二胎,佗B八個多月仍盡母親責任,除咗帶囡囡醒醒去旅行享受親子樂之外,連上跆拳道堂 ...




網友提醒章子怡計埋小蘋果,叫三寶先至啱!


內地藝人章子怡為老公汪峰懷有第二胎,佗B八個多月仍盡母親責任,除咗帶囡囡醒醒去旅行享受親子樂之外,連上跆拳道堂都親自監督,為囡囡拍下練習嘅片段,呢位媽咪真係唔話得!


章子怡將片段放上微博同粉絲開心share,留言謂:「看醒寶專注努力有模有樣的練跆拳道,肚子裏的小寶貝也跟着一腳一腳地踢起來,我欣喜地感受着兩個小生命都在積蓄着各自的力量,來自生命最真實的力量!這種感覺太美好!」繼而透露第二胎乳名叫「二寶」:「將來二寶有醒姐罩着,啥都不用怕。」不過「二寶」一詞卻引來網民質疑,唔少網友留言提醒章子怡加埋汪峰與舊愛葛薈婕所生嘅女兒汪曼熙(小蘋果),應該叫「三寶」至啱!唔知小蘋果有冇呷醋呢?

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!