掃呢頁CODE去手機

2019年12月6日 星期五

溫拿齊人送「W」蛋糕 補祝阿叻69歲生日 __,溫拿,阿叻,陳百祥,

溫拿五虎齊腳在港同阿叻慶生。
溫拿齊人送「W」蛋糕補祝阿叻69歲生日溫拿五虎齊腳在港同阿叻慶生。陳百祥(阿叻)日前69歲牛一,向來人緣,朋友多的叻哥慶祝活動真是停不了,繼日前才飛抵 ...




溫拿齊人送「W」蛋糕 補祝阿叻69歲生日

溫拿五虎齊腳在港同阿叻慶生。

陳百祥(阿叻)日前69歲牛一,向來人緣,朋友多的叻哥慶祝活動真是停不了,繼日前才飛抵韓國,與老婆黃杏秀睇紅葉浪漫慶生後,昨日就輪到一班相識多年的明星足球隊朋友鍾鎮濤(阿B)、彭健新、陳友、阿叻胞弟陳百燊、余錦基、歐瑞強及崔嘉寶夫婦等,跟他補祝生日,兼提前搞聖誕新年派對,眾人開懷豪食暢飲,場面相當熱鬧。一班老朋友和阿叻相識幾十年,當然知道阿叻向來喜歡賭波、賭馬,生日願望梗係想狗馬亨通啦,因而專誠訂製的大蛋糕上寫有代表Win的「W」,希望叻哥心想事成。

明星足球隊聖誕派對加阿叻生日會好熱鬧呀!
明星足球隊聖誕派對加阿叻生日會好熱鬧呀!
「W」大蛋糕最啱阿叻心意。

「W」大蛋糕最啱阿叻心意。

除溫拿上台合唱阿倫經典名曲《知心當玩偶》外,而譚詠麟特意唱陳奕迅嘅《明年今日》送畀黃杳秀,阿叻話秀姑最愛阿倫唱出另一種風格!另阿B亦貼出「溫拿五虎」合照,阿B留言:「一起40+年,從未換過隊員,今天仍然一起唱歌,一起開心!」




鍾意就快D Share啦!