掃呢頁CODE去手機

2019年12月6日 星期五

周柏豪:接囡囡歸家!周柏豪冧爆自誇成功換尿片 __,周柏豪,

周柏豪今日接太太Stephanie同個女返屋企!35歲周柏豪日前秘密「升呢」做爸爸,愛妻Stephanie為他誕下「前世情人」,今日約中午12時30分 ...




周柏豪今日接太太Stephanie同個女返屋企!


35歲周柏豪日前秘密「升呢」做爸爸,愛妻Stephanie為他誕下「前世情人」,今日約中午12時30分,保持低調作風的柏豪早於醫院後門準備定7人車接妻女出院,黑、白色打扮的柏豪先單獨見傳媒,甫出門口就雙手合十打招呼,問到可習慣爸爸新身份?他笑笑口冇答,但就冧爆話試過幫囡囡換三次尿片:「成功嘅!舒服嘅!(改咗名?)未改,返到屋企再研究,都要問長輩。(有冇乳名?)都係叫囡囡咋。」


太太激罕現身


問到可會放假陪妻女?柏豪表示:「放咗幾日,成個禮拜都喺醫院陪佢哋,之後要努力返工,賺奶粉錢,雖然係有Sponsor,但都要賺。(減少出埠工作?)到時先算,依家照顧佢哋兩個先。(太太身體好嗎?)托賴都好好!」說畢再雙手合十表示「辛苦晒」。未幾,囡囡由柏豪媽媽抱實出院,BB被毛巾包冚,令B女靚樣未有曝光。而戴黑冷帽、穿黑衞衣配乾濕褸兼戴上口罩的太太Stephanie,激罕現身緊隨其後,一言不發急急腳上車,柏豪待安頓好家人才上車,然後座駕直駛離開醫院。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!