掃呢頁CODE去手機

2019年12月2日 星期一

朱晨麗:趁朱晨麗生日表白?何廣沛:感恩有這一日 __,何廣沛,朱晨麗,

何廣沛(紅色西裝者)喺朱晨麗生日冧爆留言!今日係無綫花旦朱晨麗(朱朱)嘅32歲生日,佢喺社交網分享靚相,留言:「我的誕生日♥️#感恩」唔少圈中好友包括 ...




何廣沛(紅色西裝者)喺朱晨麗生日冧爆留言!


今日係無綫花旦朱晨麗(朱朱)嘅32歲生日,佢喺社交網分享靚相,留言:「我的誕生日♥️#感恩」唔少圈中好友包括陳自瑤、姚子羚、車婉婉等紛紛留言祝賀,當中緋聞男友何廣沛更留言:「感恩有這一日🎂」認真冧到爆!而何廣沛尋晚就喺社交網透露會飛去外地,咁睇嚟日前已經預早幫朱朱慶生喎!唔通準備浪漫西餐,又送花又送蛋糕令朱朱冧到暈個神秘人就係佢?


陳煒拉隊搞慶生P


而喺熱播劇《多功能老婆》入面同朱朱飾演閨蜜嘅陳煒亦為佢安排咗慶生派對,仲搵埋同劇嘅王梓軒同埋朱朱劇中嘅老公洪永城出席,見佢晒出多張合照,其中一張洪永城就搶咗壽星女個蛋糕,仲笑到反白眼又伸晒脷,發生咩事先?陳煒話:「洪永城以為有人會幫佢慶祝埋生日,sorry冇囉,根本冇人知佢12月6號生日😂」王梓軒亦加把口:「可憐蟲😂唔緊要為慶祝朱朱生日,係要稍為付出吓㗎喇!」認真搞笑!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!