掃呢頁CODE去手機

2019年12月23日 星期一

【樂瞳搲撈】李璨琛不敵「小網紅」 開公司簽囡囡做新人 __,李璨琛,樂瞳,

李璨琛(Sam)早前完成了創業作電影《大盜演》,日前他和一眾演員姜文杰、樂瞳、潘伯仲、鄺家瑜等,提早舉行聖誕派對,結果阿Sam囡囡Lucy揮低各位哥哥 ...




李璨琛(Sam)早前完成了創業作電影《大盜演》,日前他和一眾演員姜文杰、樂瞳、潘伯仲、鄺家瑜等,提早舉行聖誕派對,結果阿Sam囡囡Lucy揮低各位哥哥姐姐,搶鏡成功,成為派對中最受歡迎人物。年僅歲半的Lucy早已成為小網紅,爸爸為Lucy安排了一件小紅衣,一班哥哥姐姐爭住抱又要求自拍,之後齊齊唱聖誕歌。眼見Lucy一出場即成為風頭躉,阿Sam笑言:「成立公司之後會簽新人,好開心簽咗年紀最細嘅新人Lucy,佢知爸爸有新戲,重自薦做宣傳。」



阿Sam成立製作公司,並首次擔任監製,今次電影起用了潘伯仲、鄺家瑜等新人,而出道多年的樂瞳笑言:「其實我都係新人,電影界嘅新人,好多謝監製畀呢個機會我,重係演阿Sam分咗居嘅老婆,下次可唔可以再搵我。」阿Sam回應:「好下次你就嚟做奶媽,應該話做保姆。」樂瞳笑謂:「奶媽我都ok,照顧晒大家。」



創業作《大盜演》之後,阿Sam的公司Soul Crew亦有一連串的計劃,他透露稍後會開拍兩部電影,一部是姜文杰策劃的音樂電影,另一部是《香港製造2020》,會嘗試做導演。



樂瞳自嘲是新人。 樂瞳自嘲是新人。
樂瞳和鄺家瑜打扮成聖誕女郎提早過節。

樂瞳和鄺家瑜打扮成聖誕女郎提早過節。
阿Sam囡囡成功吸引姜文杰和潘伯仲目光。

阿Sam囡囡成功吸引姜文杰和潘伯仲目光。

鍾意就快D Share啦!