掃呢頁CODE去手機

2019年12月23日 星期一

【財政係健康】林文龍出任亞視副總裁 認近年公司空洞要重整 __,亞視,林文龍,

受訪時,林文龍坦言是受薪工作,與賴彩雲是好朋友,但都要審慎考慮一段時間,他說:「雖然我從影30幾年,做過TVB、ATV、HKTV,對呢行有一定認識,但 ...






受訪時,林文龍坦言是受薪工作,與賴彩雲是好朋友,但都要審慎考慮一段時間,他說:「雖然我從影30幾年,做過TVB、ATV、HKTV,對呢行有一定認識,但我要考慮好多因素,我要推晒所有幕前工作,我要搵人返嚟輔助我,一個電視台必須要有自己嘅作品,我對劇本要求相當高,唔希望再有『飛紙仔』出現。」有否留意早前亞視曾有意重拍《英雄本色》電視版,林文龍表示會跟進。



提到有傳亞視財困,是否考慮因素之一?林文龍說:「唔會,我哋唔會自大講我哋後面實力有幾強大、資金有幾充裕,我哋會好務實去做好面前嘅嘢,我哋需要一步一步嚟,雖然亞視係歷史悠久嘅電視台,但呢幾年公司比較空洞少少,所以我上任之後,好多嘢係需要重整,喺呢一刻,我夠膽講亞視財政係健康。」會否首選聘用無綫早前被裁員的員工?他說:「唔會,我首選係志同道合嘅人,私下其實有啲人係已經見咗。」



是否獲重金禮聘人手委以重任?年薪有多少百萬?林文龍笑說:「賴主席好體恤身邊朋友同工作團隊嘅人,我今日同佢未正式合作,我都知道佢嘅工作方針好錫員工,所以唔會刻薄員工,包括我。」會否邀請太太郭可盈出山?林文龍表示:「應該唔會,因為係要個女批唔批,個女嘅權力比較大。」



採訪:黃曉妍

攝影:仇志德



今日亞姐總決賽記招,同時宣佈林文龍將於1月出任副總裁。 今日亞姐總決賽記招,同時宣佈林文龍將於1月出任副總裁。
林文龍明言這次決定經過深思熟慮,因為要推晒所有工作,又要找人輔助自己。

林文龍明言這次決定經過深思熟慮,因為要推晒所有工作,又要找人輔助自己。
林文龍1月才上任,但已私下搵過人面試。

林文龍1月才上任,但已私下搵過人面試。
他承認亞視歷史悠久,不過近年空洞。近年多次傳亞視財困,他肯定地說亞視財政健康。

他承認亞視歷史悠久,不過近年空洞。近年多次傳亞視財困,他肯定地說亞視財政健康。

鍾意就快D Share啦!