掃呢頁CODE去手機

2019年12月28日 星期六

黎諾懿:母子水土不服兼食物中毒 黎諾懿赴泰喊驚 __,黎諾懿,

舉家出遠門都係一個大挑戰。藝人黎諾懿與太太李潔瑩及囝囝「小春雞」藉聖誕假期到泰國7日遊,黎諾懿笑言今次是非一般旅行,十分難忘,他說:「首先去之前我同太 ...




舉家出遠門都係一個大挑戰。


藝人黎諾懿與太太李潔瑩及囝囝「小春雞」藉聖誕假期到泰國7日遊,黎諾懿笑言今次是非一般旅行,十分難忘,他說:「首先去之前我同太太已經有啲病,阿仔就去到水土不服,好多行程都要改,好彩我同太太好快好番,但阿仔就全程又疴又嘔,有次仲試過喺酒店張床跳兩跳,之後就嘔到成張床,要即刻搵人清潔,去到尾聲,太太又食物中毒。」


雖然今次行程各人都帶病在身,玩得未能盡興,但黎諾懿覺得泰國是一個好地方,說:「泰國好適合小朋友玩,好多遊樂場,我哋去玩角色扮演,阿仔扮消防員、醫生,好得意,原本仲會去大型水上樂園,但因為阿仔又屙又嘔取消冇去到。(全程係咪食得好清淡?)阿仔就係,但泰國啲嘢食都比較重口味,有時我夜晚會去熱食市場買嘢返嚟酒店食,唔知喺咪有啲唔係咁衞生,所以老婆食物中毒。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!