掃呢頁CODE去手機

2019年12月28日 星期六

彭于晏:瘋傳秘婚張鈞甯兼封鎖消息 彭于晏首回應 __,張鈞甯,彭于晏,瘋傳,

又…又會咁突然嘅!!37歲台灣女星張鈞甯有樣有身材,一直都係圈中超筍盤女神,早前就傳過佢同邱澤夜會遊車河後,又被指獲品牌高層力追,跟住仲同一個目測未夠 ...




又…又會咁突然嘅!!


37歲台灣女星張鈞甯有樣有身材,一直都係圈中超筍盤女神,早前就傳過佢同邱澤夜會遊車河後,又被指獲品牌高層力追,跟住仲同一個目測未夠30歲嘅小鮮肉文青男子傾偈談心,不過更爆在後頭,尋晚網上更傳出張鈞甯同男神彭于晏在台北舉行婚禮,爆料者更稱有自己朋友受邀出席,不過張鈞甯為保愛苗一於封鎖消息。


雙方粉絲一聽到消息即時失控,事關二人年前曾傳過緋聞,當時傳到真嘅一樣,尤其二人曾拍過「男友視角」片勁Sweet!而今次「秘婚」消息傳出後,有大陸媒體求證彭于晏公司,對方表示:「無中生有的事,不做過多的回應。兩位都是好演員,請多關注兩位演員的作品。」火速闢謠。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!