掃呢頁CODE去手機

2019年12月6日 星期五

【元秋丟架實錄】盲撐警性暴「我冇乜聽過警署強姦」 CID署內姦淫4女囚12年 __,元秋,蔣麗芸,

CID梁禮仲(左)2008年在旺角警署姦淫4女囚12年,引起公眾譁然。惟民建聯蔣麗芸(右)在議會盲撐警性暴時,豪言「幾十年嚟,我都冇乜聽過警察喺警署度去強姦一個人。」
蔣麗芸於會上情緒激動、手舞足蹈,稱不滿社會把數宗「自殺」和強姦案歸咎警方:「15歲女學生陳彥霖浮屍案,通通都入晒警察嘅罪;呀仲有科大學生周梓樂墮樓案; ...






蔣麗芸於會上情緒激動、手舞足蹈,稱不滿社會把數宗「自殺」和強姦案歸咎警方:「15歲女學生陳彥霖浮屍案,通通都入晒警察嘅罪;呀仲有科大學生周梓樂墮樓案;呀仲有有個中大學生話喺警署俾人強姦。」她聲言警方被蒙冤和被屈,希望成立調查委員會,還警察清白:「幾十年來,我都冇乜聽過警察喺警署度去強姦一個人,OK?」



翻查資料,男CID梁禮仲2008年在旺角警署非禮和強姦4女,引起公眾譁然。中五畢業的梁,自小夢想成為警察,服務警隊近11年間,屢獲警方高層嘉許,卻為滿足一己性慾而前途盡毀。梁當年偷用上司密碼,64次擅自登入警方電腦系統,窺看8名女事主資料,將刑事檔案當成「溝女寶典」,更致電其中4名16至22歲的少女,假扮查案引她們先後到旺角警署,讚她們身材豐滿,大談色情話題,見她們不敢反抗,便露出狼相上下其手,甚至在口供房強姦其中一人。






鍾意就快D Share啦!