掃呢頁CODE去手機

2020年1月20日 星期一

汪明荃:【思靈阿龍合體】汪明荃辦年貨捕獲發哥 __,周潤發,汪明荃,發哥,

當阿姐遇上發哥!就嚟到新年,個個都趕住辦年貨,「阿姐」汪明荃都唔例外,繼早前佢親自整蘿蔔糕後,今早佢就落咗九龍城Shopping!阿姐出巡唔係畀街坊集 ...




當阿姐遇上發哥!


就嚟到新年,個個都趕住辦年貨,「阿姐」汪明荃都唔例外,繼早前佢親自整蘿蔔糕後,今早佢就落咗九龍城Shopping!阿姐出巡唔係畀街坊集郵,而係佢集番人哋郵!講緊嘅就係「九龍城地膽」周潤發呀!


阿姐喺微博上載幾張相,發哥揸哥同阿姐及一班「真阿姐」自拍,阿姐留言:「今早去九龍城辦年貨,竟然碰到發哥(周潤發),真係行好運! ​​​​」唔少網民都諗起佢哋套1981年經典劇《千王群英會》,「思靈」同「阿龍」難得合體,好令人懷念呀!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!