網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月22日 星期三

趙希洛:趙希洛獲最佳女配 阿媽梁小玲冇讚賞 __,趙希洛,

可能放係心入面啫。藝人趙希洛今天到電台接受訪問,自她在頒獎禮上贏得《最佳女配角》後,尚未有機會與兩位姊妹黃智雯、李施嬅一齊慶祝,就連家人都未有時間坐低 ...




可能放係心入面啫。


藝人趙希洛今天到電台接受訪問,自她在頒獎禮上贏得《最佳女配角》後,尚未有機會與兩位姊妹黃智雯、李施嬅一齊慶祝,就連家人都未有時間坐低食飯。


曾經是演員的希洛媽媽梁小玲對女兒入行曾不贊成,如今備受肯定還贏得獎項,希洛接受東網訪問稱,並未受到媽媽的讚賞:「我有帶個獎返去畀爸爸、媽媽睇,但佢哋冇乜大反應,佢哋應該開心但冇表露出嚟,我爸爸都只係同我講咗句GoodJob。(可有不開心?)我屋企喺呢方面比較傳統,向來踩就係強項,唔會讚架,但我思想正面,咁都好,可以更激勵到我,等我更努力!」


此外,贏獎後劇集接過不停的希洛,稍後會參演《陀槍師姐V》和《踩過界2》等,其中《踩》劇中她會演一名越南華僑,希洛稱好彩表嫂是越南人可以跟對方學越南話:「我語言天分唔高,但有個表嫂教好好多,但啲音、停頓位有啲怪,我努力將佢Tune到接近香港化,唔想大家聽落咁『銀』耳!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!