掃呢頁CODE去手機

2020年1月19日 星期日

【狗仔出更】陸永嘉年華天倫樂 玩得投入過兩女 __,陸永,

陸永昨日與太太及兩女到中環嘉年華耍樂,同行還有友人和小朋友,一行多人由VIP專區入場,眾人先欣賞小朋友跳舞騷,完騷後陸永拿着杯咖啡慢慢嘆,太太就跟小朋 ...






陸永昨日與太太及兩女到中環嘉年華耍樂,同行還有友人和小朋友,一行多人由VIP專區入場,眾人先欣賞小朋友跳舞騷,完騷後陸永拿着杯咖啡慢慢嘆,太太就跟小朋友傾偈,其間陸永見太太口渴,便走去買水給太太解渴,知道小朋友肚餓想食零食,於是又走去買棉花糖,認真體貼。身為藝人的陸永在會場內被不少人認出,紛紛主動邀他合照,陸永亦一一照做冇托手踭。

一行人之後去了玩機動遊戲,陸永跟大女及友人一起玩過山車,見陸永玩過山車時一度驚到擘大口,玩完刺激的過山車後,陸永又陪囡囡玩搖搖板、碰碰車及跳彈床等,所有遊戲陸永都有親自落場跟囡囡一起玩,而太太除碰碰車外,其他遊戲只負責影相,陸永連續不停玩了多個遊戲,體魄十足,名符其實廿四孝老竇。幸好玩完一輪機動遊戲後,小朋友們要睇馬戲,陸永才能坐定定休息一下。

採訪、攝影:朱志聰

採訪、攝影:朱志聰


陸永昨日一家大細到嘉年華玩。


陸永幾乎每樣遊戲都有親身落場,玩得好投入。


太太Reina就同大女selfie。


大女亦有跟陸永玩過山車,陸永仲要扮驚,好有氣氛。


陸永又超級廿四孝,又買水又買綿花糖服侍家人。


Reina呢日負責影相,將成果向老公展示。


囡囡玩到攰,陸永就抱起囡囡。


陸永形象入屋,好多人認得出要求合照,他亦來者不拒。



鍾意就快D Share啦!