掃呢頁CODE去手機

2020年1月19日 星期日

陳自瑤:王浩信攞歌手獎 陳自瑤決絕唔會有慶祝 __,王浩信,陳自瑤,

陳自瑤好決絕話唔會慶祝。藝人陳自瑤出席主演新片《致富者聯盟》首映。她透露拍攝時跟監製李居明先後到訪杜拜及紐約:「學咗好多嘢、喺杜拜參觀咗全世界最高嘅塔 ...




陳自瑤好決絕話唔會慶祝。


藝人陳自瑤出席主演新片《致富者聯盟》首映。她透露拍攝時跟監製李居明先後到訪杜拜及紐約:「學咗好多嘢、喺杜拜參觀咗全世界最高嘅塔,師傅(李居明)又教我喺沙漠裝咗樽沙返嚟,話好旺我。去到紐約佢又教過買咗盞紅燈返嚟,催旺我整個人。」


談到李居明爆她拍畢該片返港,即以百萬酬金拍豐胸廣告,又指她想自立,陳自瑤嬌嗔謂:「唔知呢,托師傅鴻福啫,佢送咗好多法寶畀我。(點解樣樣嘢都只求事業,唔求感情嘅?)我不嬲好緊張自己嘅事業,不過只要成個人旺嘅話,樣樣都會轉好,整體都會改變。(老公王浩信攞咗「人氣歌手獎」,點同佢慶祝? )大家都知佢呢排拍緊劇好忙,所以唔會有慶祝嘞。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!