掃呢頁CODE去手機

2020年1月27日 星期一

NBA:勒邦占士得分超越高比拜仁 史上第3位 __,

周日(26號)NBA常規賽,湖人作客以91比108不敵76人,不過「大帝」勒邦占士今場獨取29分後,NBA生涯累積得分達到33,655分,超越高比拜仁 ...






周日(26號)NBA常規賽,湖人作客以91比108不敵76人,不過「大帝」勒邦占士今場獨取29分後,NBA生涯累積得分達到33,655分,超越高比拜仁打入史上「得分王」三甲,僅次於第2位嘅卡爾馬龍(36,928分)同第1位嘅傳奇渣巴(38,387分)。


勒邦占士今場只要拎18分,就可以超越高比拜仁嘅得分紀錄(33,643分),結果「大帝」喺第3節就實現呢歷史性一幕,費城主場球迷亦起立向佢鼓掌致敬,而最巧合嘅係,費城正正就係高比拜仁嘅出生地。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!