掃呢頁CODE去手機

2020年2月1日 星期六

【武漢肺炎|未病先放血】何雁詩泰國瘋價1萬蚊搶10個口罩:非常時間非常方法 __,何雁詩,新型肺炎,武漢肺炎,

【武漢肺炎|未病先放血】何雁詩泰國瘋價1萬蚊搶10個口罩:非常時間非常方法29分鐘前全球口罩缺貨,就算到泰國旅行,何雁詩也不忘撲罩,最後用了近萬蚊買得 ...




  • 【武漢肺炎|未病先放血】何雁詩泰國瘋價1萬蚊搶10個口罩:非常時間非常方法
  • 29分鐘前




全球口罩缺貨,就算到泰國旅行,何雁詩也不忘撲罩,最後用了近萬蚊買得十個口罩!未病先「放血」,好在她是富家女。

早前農曆新年,她與未婚夫鄭俊弘及家人飛去泰國度假,期間疫情擴散,泰國口罩缺貨,最後他們在機場買了十個可換filter的口罩,加上filter,足足花了近萬蚊。

她在ig留言表示:「用了近一萬蚊買口罩,為咗希望個個人都可以買到,我只係幫咗有需要的親戚朋友買咗每人一個,加埋一包filter,總共買咗10幾個可重用/換filter的口罩,都要1萬啦,desperate times desperate measures(非常時間非常方法)...肉痛仲(總)好過喉嚨痛。」

原來她在當地機場的電器舖買口罩,可重用的口罩每個約500港元,而filter就150元,但買的口罩是n95,未必可以阻擋冠狀病毒。她坦言:「買係因為無口罩用啦,所以只係抱着『好過無』心態,亦希望提供資訊畀啲同我一樣狀況嘅朋友們。」

她指filter每個可用100小時,即約4日要再換,所以買了大批filter。

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

立即睇

全城抗暴 區區論壇同你深度剖析

-----------------------------

【升級壹會員登記站 為你解疑難!】

親臨旺角、銅鑼灣做升級壹會員,即送「香港人:抗爭之夏」限量明信片

詳情地址


鍾意就快D Share啦!