掃呢頁CODE去手機

2020年2月1日 星期六

【武漢肺炎】花萬元買可重用口罩 何雁詩:肉痛總好過喉嚨痛 __,何雁詩,新型肺炎,武漢肺炎,

何雁詩分享$500一個口罩的資訊,希望幫到有需要的人。
【武漢肺炎】花萬元買可重用口罩何雁詩:肉痛總好過喉嚨痛何雁詩分享$500一個口罩的資訊,希望幫到有需要的人。武漢肺炎疫情嚴峻,全港口罩嚴重缺貨,何雁詩 ...




【武漢肺炎】花萬元買可重用口罩 何雁詩:肉痛總好過喉嚨痛

何雁詩分享$500一個口罩的資訊,希望幫到有需要的人。

武漢肺炎疫情嚴峻,全港口罩嚴重缺貨,何雁詩與未婚夫鄭俊弘、父母剛自布吉度歲返港,她在ig story稱因為無口罩用,在機場禁區內的商舖花了1萬元買了10幾個可重用換濾心的口罩。

何雁詩留言:「Just spent almost $10k on masks!為左(咗)希望個個人都可以買到,我只係幫左(咗)有需要的親戚朋友買左(咗)每人一個,加埋一包filter,總共買左(咗)10幾個可重用/換filter的口罩,都要1萬$啦。desperate times desperate measures…肉痛仲(總)好過喉嚨痛」。

何雁詩詳細講該店位置,「有需要朋友可以去問,暫時仲有貨,希望大家不要買多,買夠就好,$500一個可用的口罩,另外可買filter大概$150 3個」,叫大家先問清楚店員,再謂:「另外:口罩是n95,未必可以阻擋到corona virus(冠狀病毒),我主要買的原因係因為真係無口罩用啦,所以只係抱著『好過無』心態,亦希望提供資訊俾(畀)d(啲)同我一樣狀況嘅朋友們」。




鍾意就快D Share啦!