掃呢頁CODE去手機

2020年2月1日 星期六

王浩信:《踩過界II》冧廠!王浩信5人集體請假 __,王浩信,

王浩信(左起)、簡淑兒、張振朗、張曦雯及蔡思貝都請假!藝人王浩信、張振朗、蔡思貝及簡淑兒原本今日要為劇集《踩過界II》開工,殊不知四人離奇「冧廠」,令 ...




王浩信(左起)、簡淑兒、張振朗、張曦雯及蔡思貝都請假!


藝人王浩信、張振朗、蔡思貝及簡淑兒原本今日要為劇集《踩過界II》開工,殊不知四人離奇「冧廠」,令劇集停拍,而原本明天張曦雯要為此劇拍攝外景,但她都以病為由請假,拍攝都要取消,引起肺炎疑雲!


體力透支


對此,監製林志華接受東網訪問時表示:「我了解過,尋晚曦雯、振朗、思貝同簡淑兒拍外景,去咗山頭拍咗場戲,可能因為太大風吹親加上之後佢哋都要接廠拍攝,拍到今朝五、六點,都有啲透支唔係咁舒服,所以我哋決定畀多啲時間佢哋休息!而浩信因為一直以來拍主景,由過年前拍到依家,日日廠景都有佢,佢都有啲喉嚨痛唔舒服。」問到有否幕後工作人員都病倒時,林志華表示暫時沒有收到消息。


阮政峰累全家?


而簡淑兒接受訪問時表示只是少少不舒服,沒有大礙,多謝大家關心。而有份拍攝此劇的阮政峰於電視城接受訪問時謂:「本身今晚我都有廠景要拍,但係返嚟公司途中收到PA同事電話,話因為有同事病咗,要延期拍攝,至於幾時開工要再等通知。」問到是否明天都不要開工時,他謂:「我本身聽日唔使拍!(戲份多唔多?)我係最後一個Case嘅被告,同浩信、振朗多對手戲。(擔唔擔心演員?)唔單止係演員,我擔心成個香港,因為演員係唯一嘅公眾唔可以戴口罩,所以都擔心佢哋嘅屋企人,因為有二分一嘅機會中,係一場賭博,自己要做好責任先,消毒晒先返屋企,帶定衫換。」而第一日為此劇開工的他被指腳頭不好時,他謂:「我好似之前幾套劇第一個開工都要延期。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!